Каланчацька громада
Каланчацький район, Херсонська область

Адміністративні послуги

Адміністративні послуги Каланчацької селищної ради надаються через центр надання адміністративних послуг при районній державній адміністрації за адресою:

Херсонська область, Каланчацький район, селище Каланчак, вул. Леніна, 1

ІІ поверх, відділ економіки районної державної адміністрації

тел. 3-14-68

 

 

                        

КАЛАНЧАЦЬКА  СЕЛИЩНА  РАДА

КАЛАНЧАЦЬКОГО  РАЙОНУ

ХЕРСОНСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

С Е Л И Щ Н О Г О   Г О Л О В И

 

 

17 грудня  2013 року                                                                        № 64

 

Про затвердження переліку адміністративних

послуг Каланчацької селищної ради, які

надаються через центр надання адміністративних

послуг при районній державній адміністрації

 

       З метою виконання Закону України від 06 вересня 2012 року №5203-VІ «Про адміністративні послуги», сприяння вдосконалення системи надання адміністративних послуг в селищі Каланчак, керуючись статтею 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

       1. Затвердити перелік адміністративних послуг Каланчацької селищної ради, які надаються через центр надання адміністративних послуг про районній державній адміністрації, що додаються.

       2. Затвердити інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг, що додаються.

       3. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.

 

 

 

Селищний голова                                                                     В.К. Зінчук

 

 

 

                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                            Розпорядження селищного голови

                                                                                                  від 17 грудня 2013 року №64

                                            

Інформаційна картка

адміністративної послуги,

                                     надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

 

Каланчацька селищна рада

1.

Орган, що надає послугу

 

Виконавчий комітет Каланчацької селищної ради

 

2.

Місцезнаходження, довідковий телефон та адреса електронної пошти

Херсонська область, Каланчацький район, сел. Каланчак, вул. Леніна, 1

kalanrada@i.ua

3

Режим роботи

Понеділок - п’ятниця з 08 -00 год. до 17-00 год.

перерва на обід з 12-00 до 13-00

4.

Перелік документів

 

  Для отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами заявник подає на розгляд пакет документів:

- заяву встановленого зразка

- фотографічний знімок місця чи комп’ютерний макет місцевості ( розміром не менш чим 6х9), де планується розмістити спеціальну конструкцію

- ескіз з конструктивним вирішенням
 - топогеодезичні матеріали зйомки місцевості  з прив’язкою місця розташування наземної рекламної конструкції

(М 1:500)

 

5.

Оплата

(якщо послуга платна, то: порядок оплати, вартість та банківські реквізити)

 

Безкоштовно.

 

 

6.

Термін виконання

(днів)

30 днів.

 

 

7.

Результат послуги

 

Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами

 

8

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

У наданні дозволу може бути відмовлено у разі, коли:

- оформлення поданих документів не відповідає встановленим вимогам;

- у поданих документах виявлені завідомо неправдиві відомості.

9.

Спосіб отримання відповіді (результату)

 

Особисто

10.

Законодавчі підстави (базовий закон та за потреби – нормативний акт який найбільш детально врегульовує процедуру і умови отримання послуги)

 ЗУ «Про рекламу»,  постанова КМУ від 29.12.2003 року

№ 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні»

 

 

 

 

Секретар виконавчого комітету                                                              О.В. Гокк

 

 

                                                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                               Розпорядження селищного голови

                                                                                                       від 17 грудня 2013 року №64

 

Інформаційна картка

адміністративної послуги

видача  ордеру на житлове приміщення

 

1.

Орган, що надає послугу

 

Виконавчий комітет Каланчацької селищної ради

 

2

Місцезнаходження, довідковий телефон та адреса електронної пошти

Херсонська область, Каланчацький район, сел. Каланчак, вул. Леніна, 1

kalanrada@i.ua

3

Режим роботи

Понеділок - п’ятниця з 08 -00 год. до 17-00 год.

перерва на обід з 12-00 до 13-00

4

Перелік документів

 

 

  Для отримання  ордеру на житлове приміщення заявник подає :

-  паспорти всіх членів сім’ї;

- свідоцтва про народження неповнолітніх дітей.

5

Оплата

(якщо послуга платна, то: порядок оплати, вартість та банківські реквізити)

 

Безкоштовно.

 

 

6

Термін виконання

(днів)

В день звернення.

 

 

7

Результат послуги

 

 Надання ордеру на житлове приміщення відповідно рішення виконавчого комітету Каланчацької селищної ради, та протоколу громадської комісії з житлових питань, громадянам які потребують поліпшення житлових умов та перебувають на квартирному обліку.                                                                                                      

 

8

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

У  видачі ордера  може бути відмовлено у разі, коли:

-  відсутні необхідні документи

9

Спосіб отримання відповіді (результату)

 

Особисто

10

Законодавчі підстави (базовий закон та за потреби – нормативний акт який найбільш детально врегульовує процедуру і умови отримання послуги)

 Житловий кодекс Української РСР від 30.06.1983 №5464-Х.

Правила обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень Українській РСР, затверджені постановою Ради Міністрів УРСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.1984 №470.

 

 

 

Секретар виконавчого комітету                                                                     О.В. Гокк

 

 

                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                           Розпорядження селищного голови

                                                                                                   від 17 грудня 2013 року № 64

 

Інформаційна картка

адміністративної послуги,

взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов

 

1.

Орган, що надає послугу

 

Виконавчий комітет Каланчацької селищної ради

 

2

Місцезнаходження, довідковий телефон та адреса електронної пошти

Херсонська область, Каланчацький район, сел. Каланчак, вул. Леніна, 1

kalanrada@i.ua

3

Режим роботи

Понеділок - п’ятниця з 08 -00 год. до 17-00 год.

перерва на обід з 12-00 до 13-00

4

Перелік документів

 

 

 Для взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов   заявник подає на розгляд пакет документів:

 -заява, установленого зразка,  про взяття на квартирний облік, подається до виконавчого комітету Лохвицької міської ради, за місцем проживання громадян;

- довідка з місця проживання про склад сім’ї та прописку, яка надається громадянам виконавчим комітетом Лохвицької міської ради;

- довідка про наявність нерухомого майна у власності повнолітніх членів родини отримується у реєстратора єдиного Державного реєстру прав на нерухоме майно м. Лохвиця;

Паспорти та копії паспортів всіх членів сім”ї;

- свідоцтва про народження та копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей;

- копії реєстраційних номерів облікових карток платників податків всіх членів сім’ї, в тому числі і неповнолітніх;

- довідку з міста роботи заявника;

- в необхідних випадках, до заяви додаються також: довідка про невідповідальність жилого приміщення встановленим санітарним і технічним вимогам, копія договору піднайму в будинку державного житлового фонду або договору найму жилого приміщення в будинку житлово - будівельного кооперативу або будинку, який належить громадянину на праві власності;

- громадяни, які приймаються на облік та користуються правом першочергового одержання жилих приміщень, вказують про це у заяві та надають відповідні документи: довідку МСЕК зразку затвердженого наказом МОЗ від 08.02.1985р. №52, довідку про одержання грошової допомоги одинокої  матері, копію посвідчення багатодітної родини, довідку з місця роботи - для працівників міліції, довідку з місця  роботи - для працівників освіти, посвідчення ветеранів війни;

- громадяни, які приймаються на облік, та користуються правом позачергового отримання житла вказують про це у заяві та надають відповідні документи: свідоцтво постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи,    документ  який свідчать про статус сироти, копія довідки із учбового закладу про розподіл на роботу у іншу місцевість, копію приказу про призначення на посаду -, для працівників прокуратури або суду.

5

Оплата

(якщо послуга платна, то: порядок оплати, вартість та банківські реквізити)

 

Безкоштовно.

 

 

6

Термін виконання

(днів)

30 днів.

 

 

7

Результат послуги

 

Взяття на квартирний облік громадян які потребують поліпшення житлових умов, відповідно рішення виконавчого комітету Каланчацької селищної ради, або відмова у взятті на квартирний облік громадян відповідно протоколу засідання громадської комісії з житлових питань при виконавчому комітеті Каланчацької селищної ради.

8

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

  У  взятті на квартирний облік  може бути відмовлено у разі, коли:

- відсутні необхідні документи

9

Спосіб отримання відповіді (результату)

 

Особисто

10

Законодавчі підстави (базовий закон та за потреби – нормативний акт який найбільш детально врегульовує процедуру і умови отримання послуги)

 Житловий кодекс Української РСР від 30.06.1983 №5464-Х. Правила обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень Українській РСР, затверджені постановою Ради Міністрів УРСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.1984 №470.

 

 

 

Секретар  виконавчого комітету                                                            О.В. Гокк

 

 

 

                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

 Розпорядження селищного голови

                                                                 від 17 грудня 2013 року №64

 

Технологічна картка

виконавчого комітету процесу надання адміністративної послуги:

 

надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

 

№ з/п

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Граничні строки виконання етапів

1

Перевірка комплектності поданих документів та видача довідки

Секретар виконавчого комітету Гокк О.В.

В день звернення

2

Підготовка проекту рішення для внесення на розгляд виконавчого комітету

Секретар виконавчого комітету Гокк О.В.

15 днів

3

Внесення проекту рішення на розгляд виконавчого комітету

Секретар виконавчого комітету Гокк О.В.

5 днів

4

Оформлення рішення, підписання його головою, виготовлення копій рішення

Секретар виконавчого комітету Гокк О.В.

3 дні

5

Підготовка дозволу до підписання його селищним головою та скріплення печаткою

Секретар виконавчого комітету Гокк О.В.

5 днів

6

Реєстрація дозволу у журналі та його видача заявнику

Секретар виконавчого комітету Гокк О.В.

в день звернення заявника

 

Відмова у видачі дозволу може бути оскаржена в суді у порядку адміністративного судочинства.

 

 

 

Секретар виконавчого комітету                                                 О.В. Гокк

 

 

                                      ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                    Розпорядження селищного голови

                                                            від 17 грудня 2013 року № 64

 

Технологічна картка

виконавчого комітету процесу надання адміністративної послуги:

 

Видача ордера на житлове приміщення

№№

п/п

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Граничні строки виконання етапів

1

Прийом усної заяви про видачу ордера від заявника 

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Онуце О.І.

В день звернення

2

Перевірка підстав для видачі

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Онуце О.І.

В день звернення

3

Встановлення особи та членів сім’ї

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Онуце О.І.

В день звернення

4

Заповнення ордера

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Онуце О.І.

2

 5

Підписання ордера у заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради голови

-

1

6

Реєстрація ордера в журналі

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Онуце О.І.

1

7

Видача ордера

Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради Онуце О.І.

В день звернення

 

Відмова у видачі ордера може бути оскаржена в суді у порядку адміністративного судочинства

 

 

 

Секретар виконавчого комітету                                                 О.В. Гокк

 

 

                                           ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                         Розпорядження селищного голови

                                                                  від 17 грудня 2013 року № 64

 

 

Технологічна картка

виконавчого комітету процесу надання адміністративної послуги:

 

Взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення

житлових умов

 

№№

п/п

Етапи опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

Відповідальна особа

Граничні строки виконання етапів

1

Прийом письмової

заяви та необхідних документів про взяття на квартирний облік від заявника 

Секретар виконавчого комітету

Гокк О.В.

в день звернення заявника

2

Реєстрація заяви про взяття на квартирний облік

Спеціаліст зі звернень громадян Середа О.П.

не пізніше наступного дня  з дня звернення

3

Передача заяви та документів на розгляд селищному голові

Спеціаліст зі звернень громадян Середа О.П.

не пізніше наступного дня  з дня звернення

 4

Підготовка проекту рішення для внесення на розгляд виконавчого комітету

Секретар виконавчого комітету

Гокк О.В.

5 днів

6

Розгляд документів на засіданні виконавчого комітету

Члени виконавчого комітету

згідно плану засідань

7

Підготовка рішення виконавчого комітету до підписання його селищним головою та виготовлення копій для видачі заявнику

Секретар виконавчого комітету

Гокк О.В.

5 днів

8

Видача рішення виконавчого комітету

Секретар виконавчого комітету

Гокк О.В.

в день звернення заявника

 

Відмова у  взятті  на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов може бути оскаржена в суді у порядку адміністративного судочинства

 

 

Секретар виконавчого комітету                                             О.В. Гокк