Каланчацька громада
Каланчацький район, Херсонська область

Про оголошення конкурсу

  

         «Каланчацька селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної  посади:

- державного реєстратора речових прав на нерухоме майно відділу реєстрації виконавчого комітету Каланчацької селищної ради.

        Вимоги до претендентів: громадянство України, вільне володіння державною мовою, вища освіта за спеціальністю «Державне управління», або «Державна служба», або «Правознавство», вміння працювати на комп’ютері, декларація про доходи та майно, заповнена на офіційному    веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) (для подання декларації за минулий рік суб’єкт декларування має використовувати особистий ключ електронного цифрового підпису (ЕЦП).

            На посаду будуть призначені особи на конкурсній основі, які успішно складуть іспити із знання Конституції України, Законів України «Про державну службу» (від 16 грудня 1993 року № N 3723-XII), «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування», «Про запобігання корупції».

Додаткова інформація щодо переліку документів, посадових обов’язків та умов праці надається за телефоном 3-18-48.

          Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: смт.Каланчак, вул.Херсонська,1, з 9.00 до 17.00.»

 

Селищний голова                                                            В.К.Зінчук

 

                    

 

 

Особа,

яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

 

-  копію паспорта громадянина України;

-  письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою);

- письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною  третьою  або  четвертою  статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

- копію (копії) документа (документів) про освіту;

- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

- копію трудової книжки, оформлену у встановленому порядку;

- копію сторінок військового квитка (для військовозобов’язаних).

- довідку про присвоєння ідентифікаційного номера;

- заповнену особову картку встановленого зразка;

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) (для подання декларації за минулий рік суб’єкт декларування має використовувати особистий ключ електронного цифрового підпису (ЕЦП);

- письмову згоду на оброблення та зберігання персональних даних про себе у порядку Закону України "Про захист персональних даних".



« повернутися до списку оголошень