Комісія з надання адресної матеріальної допомоги при виконавчому комітеті селищної ради
СКЛАД
комісії з надання адресної матеріальної допомоги
при виконавчому комітеті Каланчацької селищної ради
Мороз Ігор Серафимович |
заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова комісії |
Скриль Світлана Владиславівна |
начальник відділу загальної та організаційної роботи виконавчого комітету Каланчацької селищної ради, заступник голови комісії |
Єрмишко Оксана Олексіївна |
головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту Каланчацької селищної ради, секретар комісії |
Члени комісії:
|
|
Макортет Дар’я Юріївна |
депутат Каланчацької селищної ради (за згодою) |
Греков Руслан Володимирович |
в.о. головного лікаря КНП «Каланчацька лікарня» Каланчацької селищної ради |
Костецька Олена Михайлівна |
директор Центру надання соціальних послуг Каланчацької селищної ради |
Супруненко Ярослав Вікторович |
спеціаліст 1 категорії, бухгалтер відділу бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету Каланчацької селищної ради |
Бака Олена Миколаївна |
спеціаліст 1 категорії відділу освіти, молоді та спорту Каланчацької селищної ради |
Харченко Світлана Іванівна |
представник громадськості (за згодою) |
НАДАННЯ АДРЕСНОЇ МАТЕРІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ
ПАМ’ЯТКА
щодо надання адресної матеріальної допомоги громадянам,
які опинилися в складних життєвих обставинах
1. Хто має право отримати допомогу?
Допомога надається громадянам, які постійно проживають на території Каланчацької селищної ради (ОТГ).
2. На які складні життєві обставини надається допомога?
- небезпечна подія, внаслідок якої завдано шкоду здоров’ю або збитку майна заявника, що призвели до скрутного становища;
- хвороба заявника, яка потребує дороговартісного лікування, придбання ліків чи фінансових затрат для проведення стаціонарного (амбулаторного) лікування, або виїзду для лікування на територію іншої області України;
- надзвичайна ситуація, яка може призвести до порушення належних умов життєдіяльності заявника (аварія, пожежа, стихійне лихо, епідемія, аварійність житла, газо-, електро- постачання та користування);
- смерть годувальника, визнання його безвісно відсутнім або оголошення його померлим, внаслідок чого заявник опинився в скрутному становищі.
3. Як отримати допомогу?
Для отримання допомоги громадяни звертаються до відділу загальної та організаційної роботи виконавчого комітету селищної ради із заявою у письмовій формі.
До заяви додається:
- згода на обробку та використання персональних даних;
- копія паспорта громадянина України (інший документ, що посвідчує особу);
- копія реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- довідка про склад та доходи сім’ї;
- довідка із закладу охорони здоров’я про стан здоров’я заявника та необхідність лікування або копія виписного епікризу (у разі хвороби заявника);
- копія документа, що підтверджує надзвичайну ситуацію, небезпечну подію, які призвели до порушення належних умов життєдіяльності заявника (у разі настання надзвичайної ситуації чи небезпечної події);
- у разі смерті годувальника, визнання його безвісно відсутнім або оголошення померлим: довідка про склад сім’ї померлого годувальника та копія документа, що підтверджує родинний зв'язок заявника з померлим годувальником; копія свідоцтва про смерть годувальника або рішення суду про визнання його безвісно відсутнім або оголошення його померлим;
- довідка із зазначенням поточного рахунка в установі банку.
ПАМЯТАЙТЕ:
1. Допомога може надаватися лише один раз на рік одному і тому ж заявнику.
2. До заяви про надання допомоги додаються документи, строк видачі яких не перевищує 6 місяців.
3. Виплата допомоги здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок отримувача в банківській установі.