Каланчацька громада
Каланчацький район, Херсонська область

Про конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу, адміністратора відділу "Центр надання адміністративних послуг"

       Каланчацька селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної  посади:

- начальник відділу, адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Каланчацької селищної ради.

Вимоги до претендентів: Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше двох років або стаж роботи в інших сферах управління не менше трьох років., вміння працювати на комп’ютері, декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави чи місцевого самоврядування за 2018 рік.

       На посаду будуть призначені особи на конкурсній основі, які успішно складуть іспити із знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», «Про Єдиний державний демографічний реєстр та про документи, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи», Закону України «Про адміністративні послуги» та інші нормативно-правові акти, що стосуються надання адміністративних послуг.

    

       Додаткова інформація щодо переліку документів, посадових обов’язків, розміру та умов праці надається за телефоном 3-18-48.

         Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: смт.Каланчак, вул.Херсонська,1, з 9.00 до 17.00.



« повернутися до списку оголошень