Каланчацька громада
Каланчацький район, Херсонська область

Про конкурс на заміщення вакантної посади адміністратора відділу "Центр надання адміністративних послуг"

Каланчацька селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної  посади:

- адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Каланчацької селищної ради (3 вакантні посади).

Вимоги до претендентів: громадянство України, вільне володіння державною мовою, вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше двох років або стаж роботи в інших сферах управління не менше трьох років, вміння працювати на комп’ютері, декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави чи місцевого самоврядування за 2018 рік.

    На посаду будуть призначені особи на конкурсній основі, які успішно складуть іспити із знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», «Про адміністративні послуги», а також нормативні документи, що стосуються сфери надання адміністративних послуг, укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що регулюють розвиток відповідної сфери (галузі) управління.

Додаткова інформація щодо переліку документів, посадових обов’язків, розміру та умов праці надається за телефоном 3-18-48.

          Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: смт.Каланчак, вул.Херсонська,1, з 9.00 до 17.00



« повернутися до списку оголошень