A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
КАЛАНЧАЦЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Херсонська область

Алгоритм подання запиту

Бланк форми для подання запиту  (завантажити)

 

Складання та подання запиту на одержання публічної інформації
1. Запит на одержання публічної інформації подається до селищної ради в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою тощо) на вибір запитувача, незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини.
2. Запити на одержання публічної інформації приймаються спеціалістом із звернення громадян   в Громадській приймальні селищної ради, у робочі дні протягом робочого часу (з понеділка по четвер – з 08.00 до 12.00 та з 13.00 до 17.00, у п’ятницю – з 08.00 до 12.00 та з 13.00 до 16.00).
 3. Запит на одержання публічної інформації може бути подано:
    - особисто або на поштову адресу селищної ради: вулиця Херсонська, будинок 1, смт  Каланчак, Херсонська область, 75800;
    - на електронну адресу: Kalanrada@i.ua;
    - телефоном: (05530) 3-15-82.
4. Запит на одержання публічної інформації повинен містити:
     1) прізвище, ім'я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону, якщо такий є;
    2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
    3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
5. З метою спрощення процедури оформлення письмового запиту на одержання публічної інформації запитувач може використовувати форму для подання запиту на одержання публічної інформації, яку можна отримати як в Громадській приймальні селищної ради, так і завантажити з  веб-сайту селищної ради.
 6. У разі якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його має оформити відповідальна особа з питань доступу до публічної інформації, обов'язково зазначивши в запиті своє ім'я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала. 
7. Відповідь на запит надається у спосіб, обраний запитувачем.
8. На вимогу запитувача інформації на першому аркуші копії запиту проставляється реєстраційний штамп «Каланчацька селищна рада» із зазначенням дати надходження та вхідного номера запиту. Така копія повертається запитувачу інформації.
9. Інформація на запит надається безкоштовно.

10. Відповідь на запит на публічну інформацію надається не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту, якщо інше не передбачено Законом. 
У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів  і  предметів  побуту,   аварій,  катастроф,  небезпечних  природних
явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.
11. Клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обґрунтованим.
12. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувач інформується в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. 
13. Строк розгляду запиту на публічну інформацію продовжується безпосередньо його виконавцем з обов’язковим повідомленням запитувача та відділу.

 

Відмова та відстрочка в задоволенні запиту на інформацію
 

1. Селищна рада має право відмовити в задоволенні запиту у разі, якщо: 
     1) не володіє і не зобов'язана відповідно до компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
    2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 Закону;
    3) не дотримано вимоги до запиту на інформацію, передбачені частиною п'ятою статті 19 Закону;
    4) особа, яка подала запит на інформацію, не оплатила передбачені статтею 21 Закону фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком. 

 

 Відстрочка в задоволенні запиту на інформацію допускається в разі, якщо запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення в передбачені Законом строки у разі настання обставин непереборної сили. Рішення про відстрочку доводиться до відома запитувача у письмовій формі з роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.
 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь