Крок в майбутнє
16 березня відбулась зустріч Каланчацького селищного голови Володимира Зінчука з Оленою Даниловою та Надією Кравченко, тренерами Всеукраїнської програми для демократичного громадянства в Україні «Демократична школа».
В ході зустрічі було обговорено питання співпраці та інструмент розвитку для закладів шкільної освіти.
Дану програму реалізує Європейський центр ім. Вергеланда у співпраці з Міністерством освіти і науки України та Радою Європи з метою підтримки реформ середньої освіти в Україні. Програма фінансується МЗС Норвегії та спрямована на поглиблення культури демократії й розвиток громадянських компетентностей через демократичні зміни у школі у відповідності до концепції Нової української школи та нового Закону "про освіту" України. Вона спрямована на підтримку демократизації та децентралізації середньої освіти в Україні, пропагування принципів Хартії Ради Європи з освіти для демократичного громадянства, прав людини та розбудову мережевих зв’язків між школами різних регіонів країни.
На початку 2018 року було відібрано 46 шкіл з усіх області, у цей перелік увійшла і Гаврилівська ЗОШ, новоутвореної Каланчацької ОТГ. Представники відібраних шкільних команд пройшли чотириденний вступний тренінг з демократичного розвитку школи у м. Львів, там у творчій команді однодумців, які прагнуть демократичних змін в Україні присутнім продемонстрували важливість Програми.
16 березня після зустрічі з селищним головою Надії Кравченко та Олена Данилова завітали до Гаврилівської ЗОШ, де провели ще один двохденний тренінг під час якого присутні змогли не тільки більше дізнатись про Програму «Демократична школа», а й зрозуміли що вона дасть нашим дітям, побачили її значення для розвитку школи, усвідомили що демократичне суспільство залежить не лише від політичних рішень, а, насамперед, від кожного із нас.
Творчі вправи у групах дали змогу замислитись, що кожен конкретно може зробити для демократизації суспільства і життя людей, для щасливого майбутнього наших дітей.
Другий день роботи тренерів з командою школи був направлений на окреслення шляхів подальшої роботи закладу у Програмі. Вчителями спільно з учнями, батьками і громадою було розглянуто напрямки розвитку демократичної школи, три сфери можливих змін і стандарти демократії у школі. Під час дискусійної роботи були сформовані оцінки ситуації в школі у кожній сфері.