Про конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання відділу «Центр надання адміністративних послуг»
Каланчацька селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:
- головний спеціаліст з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Каланчацької селищної ради.
Вимоги до претендентів: громадянство України, вільне володіння державною мовою, вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, має стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування або на державній службі не менше одного року, вміння працювати на комп’ютері, декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави чи місцевого самоврядування за 2018 рік. На посаду будуть призначені особи на конкурсній основі, які успішно складуть іспити із знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», «Про Єдиний державний демографічний реєстр та про документи, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи», а також нормативні документи, що стосуються сфери надання адміністративних послуг, укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, що регулюють розвиток відповідної сфери (галузі) управління.
Додаткова інформація щодо переліку документів, посадових обов’язків, розміру та умов праці надається за телефоном 3-18-48.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: смт.Каланчак, вул.Херсонська,1, з 9.00 до 17.00.