Каланчацька громада
Каланчацький район, Херсонська область

Звіт про роботу відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Каланчацької селищної ради

  1. З питань діяльності державних реєстраторів відділу «Центр надання адміністратвних послуг» виконавчого комітету Каланчацької селищної ради за І півріччя 2019 року у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно

 

За відпрацьований період роботи державними реєстраторами зареєстровано 2047 заяв про державну реєстрацію, з них розглянуто 2047 та задоволено 2044 заяв. З них: 710 заяв про державну реєстрацію права власності; 930 заяв про державну реєстрацію та/або припинення права оренди;  26 заяв про внесення змін до Державного реєстру речових прав; 295 заяв про скасування запису в Державному реєстрі; 86 заяв про надання інформації з Державного реєстру речових прав.

Державними реєстраторами зроблено 3 відмови у проведенні державної реєстрації прав та їх обтяжень за звітний період.                      

Судових позовів щодо скасування рішень державних реєстраторів про державну реєстрацію або відмову у такій реєстрації до селищної ради не надходило.

За звітний період сума стягнутого адміністративного збору становить:

Вид платежу

Сума стягнутих коштів

за І півріччя 2019 року

Адміністративний збір за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно

47 660  грн.

 

Адміністративний збір за державну реєстрацію іншого речового права на нерухоме майно, обтяження права власності на нерухоме майно

 

94 950  грн.

 

Адміністративний збір за внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

880 грн.

 

Адміністративний збір за надання інформації з Державного реєстру речових прав

                               4300 грн.

Національні інформаційні системи

 

 

 

 

 

 

Всього:

     143 490 грн-

місцевий бюджет

                                4300 грн.

Національні інформаційні системи

 

147 790 грн

           

 

  1. З питань діяльності державних реєстраторів відділу «Центр надання адміністратвних послуг» виконавчого комітету Каланчацької селищної ради за І півріччя 2019 року у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців

 

За період роботи з 15.03.2019 (початок проведення державної реєстрації) по 30.06.2019 здійснено:

Юридичні особи:

  1. зареєстровано 1 юридичну особу;
  2. внесено зміни до установчих документів – 4;
  3. припинено 1 юридичну особу.

Фізичні особи:

  1. зареєстровано 14 фізичних осіб – підприємців;
  2. внесено 2 зміну до фізичної особи - підприємця.
  3. припинено 3  фізичні особи – підприємця.

За проведену реєстрацію у відповідності до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» сплачено 1740 грн. адміністративного збору.

 

3. З питань діяльності головного спеціаліста з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Каланчацької селищної ради за І півріччя 2019 року

 

Основними напрямками роботи головного спеціаліста з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання відділу «Центр надання адміністративних послуг» (далі – головного спеціаліста) є:

- реєстрація місця проживання/перебування громадян;

- зняття з реєстрації місця проживання громадян;

- формування та ведення Реєстру територіальної громади.

За 1 півріччя 2019 року було здійснено:

  • реєстрацію місця проживання – 192 особи;
  • зняття з реєстрації місця проживання – 126 осіб.

Всі зміни про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання щотижня передаються до Державної міграційної служби району для занесення до Єдиного державного демографічного реєстру.

Щомісячно відділу ведення Державного реєстру виборців Каланчацької РДА надаються відомості, на підставі яких здійснюється поновлення бази даних Державного реєстру виборців. Уточнення реєстраційних даних виборців здійснюється на постійній основі.

Щомісячно до територіального органу Держстату надаються відомості про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання громадян.

Щомісячно до Каланчацького РВК надається інформація про реєстрацію (зняття з реєстрації) місця проживання призовників і військовозобов’язаних.

Головний спеціаліст забезпечує збирання, зберігання, обробку, використання і захист інформації у Реєстрі територіальної громади відповідно до вимог чинного законодавства. Здійснює обмін відомостями між реєстрами різних територіальних громад  у разі здійснення реєстрації місця проживання або перебування з одночасним зняттям з реєстрації попереднього місця проживання чи перебування особи в іншій адміністративно-територіальній одиниці. В результаті здійснення процедури зняття з реєстрації місця проживання з одночасною реєстрацію місця проживання, за умови, що особа була раніше зареєстрована за адресою іншого населеного пункту України, спеціалістом було підготовлено та направлено 26 повідомлень до інших органів реєстрації.

Головний спеціаліст постійно формує та видає довідки про  реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання дітей віком до 16 років та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки. За 6 місяців поточного року громадянам України видано 433 довідки.

При необхідності складаються протоколи про адміністративні правопорушення, передбачені статтею 197 Кодексу України про адміністративні правопорушення.                                                              За 1 півріччя 2019 року було складено та подано на розгляд адміністративної комісії при виконкомі Каланчацької селищної ради 37 протоколів.

Постійно підтримується в актуальному стані картотека реєстраційних та адресних карток.

Відповідно до заяв громадян оформлено 19 нових будинкових книг. 

Всі запити, які надходили від органів судової влади та правоохоронних  органів, були вчасно розглянуті та надано обґрунтовані та повні відповіді у терміни, передбачені чинним законодавством.

 




« повернутися до списку новин