A A A K K K
для людей із порушенням зору
КАЛАНЧАЦЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Херсонська область

Каланчацька селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад керівників закладів культури: - Директора Головного будинку культури Каланчацької ради Херсонської області; - директора краєзнавчого музею Каланчацької селищної ради Херсонської

Дата: 23.10.2019 13:21
Кількість переглядів: 517

«Каланчацька селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад керівників закладів культури:

  • Директора Головного будинку культури Каланчацької ради Херсонської області;
  • директора краєзнавчого музею Каланчацької селищної ради Херсонської області.

Умови проведення конкурсу:

Обов’язковою умовою проведення конкурсного добору є його відкритість та публічність.

Представники засобів масової інформації та громадськості мають право бути присутніми на засіданнях конкурсної комісії під час проведення співбесіди з кандидатами, під час якої публічно презентуються запропоновані проекти програм розвитку закладів культури на один і п’ять років.

До участі в конкурсі не допускаються особи, які:

визнані в установленому порядку недієздатними або їх дієздатність обмежена;

мають судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яких протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення;

є близькими особами або членами сім’ї керівника органу управління

Вимоги до кандидатів для участі в конкурсі.

Особа, яка бере участь у конкурсі, подає такі документи:

заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України , «Про захист персональних даних»;

автобіографію, що містить прізвище, ім’я, по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (в тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;

копію документа, що засвідчує особу, копії документів про вищу освіту;

два рекомендаційних листи довільної форми;

мотиваційний лист довільної форми.

Особа може подати інші документи на свій розсуд, які можуть засвідчити її професійні чи моральні якості.

Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.

 

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: смт.Каланчак, вул.Херсонська,1, з 9.00 до 17.00.»

 

Кваліфікаційні вимоги до кандидатів для участі в конкурсі:

вища освіта за фахом;

стаж роботи у сфері культури не менше трьох років;

володіння державною мовою;

здатність за своїми діловими, моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

 

Додаткова інформація щодо переліку документів, посадових обов’язків, розміру та умов праці надається за телефоном 3-18-48.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь