A A A K K K
для людей із порушенням зору
КАЛАНЧАЦЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Херсонська область

КАЛАНЧАЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОГОЛОШУЄ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД!

Дата: 30.11.2020 14:14
Кількість переглядів: 4264

Фото без описуКаланчацька селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних  посад:
 

- спеціаліст І категорії, бухгалтер відділу бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету Каланчацької селищної ради на період відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника.

 

Вимоги до претендентів: громадянство України, вільне володіння державною мовою, вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра, стаж роботи за відповідною спеціальністю не менше одного року, вміння працювати на комп’ютері декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави чи місцевого самоврядування за 2019 рік.

 

- начальник відділу, головний бухгалтер відділу бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету Каланчацької селищної ради.

 

Вимоги до претендентів: громадянство України, вільне володіння державною мовою, вища освіта за  відповідною спеціальністю з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр, досвід роботи за фахом не менше 3-х років, вміння працювати на комп’ютері, декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави чи місцевого самоврядування за 2019 рік.

 

- начальника фінансового відділу виконавчого комітету Каланчацької селищної ради.

 

Вимоги до претендентів: громадянство України, вільне володіння державною мовою, вища освіта за  відповідною спеціальністю з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр, досвід роботи в галузі фінансової діяльності не менше 3-х років, вміння працювати на комп’ютері, декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави чи місцевого самоврядування за 2019 рік.

 

 

- головний спеціаліст фінансового відділу виконавчого комітету Каланчацької селищної ради (3 одиниці);

- спеціаліст, бухгалтер фінансового відділу виконавчого комітету Каланчацької селищної ради.

 

Вимоги до претендентів: громадянство України, вільне володіння державною мовою, вища освіта за  відповідною спеціальністю з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр, досвід роботи в галузі фінансової діяльності не менше року, вміння працювати на комп’ютері, декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави чи місцевого самоврядування за 2019 рік.

 

На посади будуть призначені особи на конкурсній основі, які успішно складуть іспити із знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», положення Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку.

 

Додаткова інформація щодо переліку документів, посадових обов’язків, розміру та умов праці надається за телефоном 3-18-48.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: смт.Каланчак, вул.Херсонська,1, з 9.00 до 17.00.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь