Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Каланчацькій селищній раді та її виконавчих органах за 2020 рік
ІНФОРМАЦІЯ
про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Каланчацькій селищній раді
та її виконавчих органах за 2020 рік
Робота із зверненнями громадян у Каланчацькій селищній раді та її виконавчих органах за звітний період проводилась у відповідності з Конституцією України, Законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та іншими нормативно-правовими актами.
Протягом звітного періоду відділом загальної та організаційної роботи виконавчого комітету селищної ради отримано 4941 документів. За 2020 рік до виконавчого комітету Каланчацької селищної ради надійшло 3054 заяв мешканців Каланчацької ОТГ. З них 2603 питання визначені в заявах вирішено позитивно та було надано роз’яснення. Селищним головою було прийнято 2881 громадян з особистих питань. За звітний період надійшло 91 колективне звернення. Повторних надійшло – 2 звернення. Здебільшого звернення стосувались питань надання матеріальної допомоги громадянам, які опинились в складних життєвих обставинах або потребують лікування, питань комунального господарства і порушення благоустрою селища, села та соціально – побутових проблем мешканців громади.
Всі звернення, які надійшли протягом 2020 року до виконавчого комітету Каланчацької селищної ради уважно розглядалися відповідно до чинного законодавства, викладені факти ретельно перевірялися. У разі неможливості позитивного вирішення звернення, заявникам надавались обґрунтовані, вичерпні відповіді з роз’яснення щодо шляхів вирішення питань.
За звітний період запитувачам було видано 1289 довідок з місця проживання, про склад сім’ї та 79 довідок на поховання. Переважна кількість довідок зумовлена зверненнями громадян з питань оформлення субсидії та поновленням документів,що підтверджують право на пільги та житлові – комунальні послуги.
На виконання Наказу Державної податкової адміністрації від 21 грудня 2011 року за звітний період видано 0 довідки «Про право фізичної особи на отримання доходу від податкового агента без утримання податку» за формою №3 Д Ф .
Згідно вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації від 13 січня 2011 року №2939-VI виконавчим комітетом селищної ради здійснювався порядок забезпечення права на доступ до інформації. За звітний період за запитом на інформацію було 28 запитів.
Прийом громадян посадовими особами Каланчацької селищної ради проводились відповідно до графіка затвердженого розпорядженням селищного голови від 01 лютого 2018 року № 11.
Начальник відділу загальної
та організаційної роботи виконавчого
комітету селищної ради Світлана СКРИЛЬ