A A A K K K
для людей із порушенням зору
КАЛАНЧАЦЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Херсонська область

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Каланчацькій селищній раді та її виконавчих органах за 2020 рік

Дата: 20.01.2021 15:38
Кількість переглядів: 624

Фото без опису

 

                                                                                               

ІНФОРМАЦІЯ

про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Каланчацькій селищній раді

та її виконавчих органах за 2020 рік

 

     Робота із зверненнями громадян у Каланчацькій селищній раді та її виконавчих органах за звітний період проводилась у відповідності з Конституцією України, Законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та іншими нормативно-правовими актами.

   Протягом звітного періоду відділом загальної та організаційної роботи виконавчого комітету селищної ради отримано 4941 документів. За  2020 рік  до виконавчого комітету Каланчацької селищної ради надійшло 3054 заяв мешканців Каланчацької ОТГ. З них 2603  питання визначені в заявах вирішено позитивно та було надано роз’яснення. Селищним головою було прийнято 2881 громадян з особистих питань. За звітний період надійшло 91 колективне звернення. Повторних  надійшло – 2 звернення. Здебільшого звернення стосувались питань надання матеріальної допомоги громадянам, які опинились в складних життєвих обставинах або потребують лікування, питань комунального господарства і порушення благоустрою селища, села та соціально – побутових проблем мешканців громади.

     Всі звернення, які надійшли протягом 2020 року до виконавчого комітету Каланчацької селищної ради уважно розглядалися відповідно до чинного законодавства, викладені факти ретельно перевірялися. У разі неможливості позитивного вирішення звернення, заявникам надавались обґрунтовані, вичерпні відповіді з роз’яснення щодо шляхів вирішення питань.

      За звітний період запитувачам було видано 1289 довідок з місця проживання, про склад сім’ї  та 79 довідок на поховання. Переважна кількість довідок зумовлена зверненнями громадян з питань оформлення субсидії та поновленням документів,що підтверджують право на пільги та житлові – комунальні послуги.

     На виконання Наказу Державної податкової адміністрації від 21 грудня 2011 року за звітний період видано  0  довідки «Про право фізичної особи на отримання доходу від податкового агента без утримання податку» за формою №3 Д Ф .

     Згідно вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації від 13 січня 2011 року №2939-VI виконавчим комітетом селищної ради здійснювався порядок забезпечення права на доступ до інформації. За звітний період за запитом на інформацію було 28 запитів.

      Прийом громадян посадовими особами Каланчацької селищної ради проводились відповідно до графіка затвердженого розпорядженням селищного голови від 01 лютого 2018 року № 11.

 

 

 

Начальник відділу загальної

та організаційної роботи виконавчого

комітету селищної ради                                                                     Світлана СКРИЛЬ                              


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь