A A A K K K
для людей із порушенням зору
КАЛАНЧАЦЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Херсонська область

Звіт про роботу ЦНАП за 2020 рік

Дата: 18.02.2021 11:12
Кількість переглядів: 1164

Фото без опису

Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Каланчацької селищної ради Херсонської області за 2020 рік

Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Каланчацької селищної ради впродовж всього 2020 року працював над впровадженням нових адміністративних послуг, вдосконаленням своєї роботи відповідно до вимог чинного законодавства, спрощенням, оперативністю та покращенням умов їх отримання, а також створенням моделі інтегрованого офісу, за принципом «єдиного вікна».

У 2020 році в Центрі громадяни та суб’єкти господарювання мали можливість отримати 32 адміністративні послуги та 12 супутніх послуг.

Також був підписаний меморандум про співпрацю між Центром надання адміністративних послуг та Голопристанським місцевим центром надання безоплатної вторинної правової допомоги.

У 2020 році згідно співпраці між Каланчацької селищною радою Херсонської області та Програмою U-LEADз Європою, отримано меблів для оснащення ЦНАП та віддалених робочих місць адміністраторів ЦНАП на суму 11 117,40 EUR та інформаційні стенди та суму 1404,06 EUR.

Також у четвертому кварталі 2020 року перелік послуг було розширено за рахунок передачі з виконавчого комітету до ЦНАПу повноважень у сфері видачі довідок, за останній квартал видано -550 довідок різного характеру.

Опрацьовано 156 запитів, щодо надання відомостей про персональні дані.

- Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців

За відпрацьований період роботи з 02.01.2020 року по 31.12.2020 року державним реєстратором зареєстровано 325 заяв про державну реєстрацію, з яких розглянуто 325 та задоволено 325 заяв. З них: 242 заяви про державну реєстрацію щодо фізичних осіб - підприємців; 83 заяви про державну реєстрацію щодо юридичних осіб.

Проведено 8 реєстраційних дії відносно суб’єктів які зареєстровані в інших адміністративно – територіальних одиницях.

Судових позовів щодо скасування рішень державних реєстраторів про державну реєстрацію або відмову у такій реєстрації до селищної ради не надходило.

За період 02.01.2020 року по 31.12.2020 року проведено державну реєстрацію щодо:

Юридичні особи:

Державна реєстрація створення юридичної особи - 8;

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу – 66;

Державна реєстрація припинення юридичної особи - 9.

Фізичні особи - підприємці:

Державна реєстрація фізичної особи – підприємця - 88;

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця – 53;

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою – підприємцем – 101.

Державна реєстрація речових та майнових прав на нерухоме майно

За 2020 рік державними реєстраторами речових та майнових прав на нерухоме майно розглянуто 3717, з них:

- 897 заяв про державну реєстрацію права власності;

- 2595 заяв про державну реєстрацію та/або припинення права оренди;

- 22 заяв про внесення змін до Державного реєстру речових прав;

- 1 заяв про скасування запису в Державному реєстрі;

- 154 заяв про надання інформації з Державного реєстру речових прав;

- 5 заяви про державну реєстрацію припинення обтяжень та іпотеки;

- 6 заяв власника про заборону вчинення реєстраційних дій;

- 11 рішень суду про заборону реєстраційних дій;

- 21 заяв про відкликання заяви;

- 5 типів заяви інша.

Державними реєстраторами зроблено 24 відмови у проведенні державної реєстрації прав та їх обтяжень за звітний період.

Що стосується судових позовів, то станом на 31.12.2020 року є 2 цивільних позова, що розглядаються та рішень по справам не має.

Реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання

Основними напрямками роботи головного спеціаліста з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання центру надання адміністративних послуг (далі – головного спеціаліста) є:

- реєстрація місця проживання/перебування громадян;

- зняття з реєстрації місця проживання громадян;

- формування та ведення Реєстру територіальної громади.

За 2020 рік було здійснено:

реєстрацію місця проживання – 298 особи;

зняття з реєстрації місця проживання – 247 особи;

відмовлено в реєстрації місця проживання – 0 особи.

Всі зміни про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання щотижня передаються до Державної міграційної служби району для занесення до Єдиного державного демографічного реєстру.

Щомісячно відділу ведення Державного реєстру виборців Каланчацької РДА надаються відомості, на підставі яких здійснюється поновлення бази даних Державного реєстру виборців. Уточнення реєстраційних даних виборців здійснюється на постійній основі.

Щомісячно до територіального органу Держстату надаються відомості про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання громадян.

Щомісячно до Каланчацького РВК надається інформація про реєстрацію (зняття з реєстрації) місця проживання призовників і військовозобов’язаних.

Головний спеціаліст забезпечує збирання, зберігання, обробку, використання і захист інформації у Реєстрі територіальної громади відповідно до вимог чинного законодавства. Здійснює обмін відомостями між реєстрами різних територіальних громад у разі здійснення реєстрації місця проживання або перебування з одночасним зняттям з реєстрації попереднього місця проживання чи перебування особи в іншій адміністративно-територіальній одиниці. В результаті здійснення процедури зняття з реєстрації місця проживання з одночасною реєстрацію місця проживання, за умови, що особа була раніше зареєстрована за адресою іншого населеного пункту України, спеціалістом було підготовлено та направлено 73 повідомлень до інших органів реєстрації.

Головний спеціаліст постійно формує та видає довідки про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання дітей віком до 16 років та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки. За 2020 рік громадянам України видано 972 довідок.

При необхідності складаються протоколи про адміністративні правопорушення, передбачені статтею 197 Кодексу України про адміністративні правопорушення. За 2020 рік було складено та подано на розгляд адміністративної комісії при виконкомі Каланчацької селищної ради 23 протокола.

Постійно підтримується в актуальному стані картотека реєстраційних та адресних карток.

Відповідно до заяв громадян оформлено 62 нових будинкових книги.

Всі запити, які надходили від органів судової влади та правоохоронних органів, були вчасно розглянуті та надано обґрунтовані та повні відповіді у терміни, передбачені чинним законодавством.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь