Укладання договорів про подання електронних документів до ФССУ
З метою протидії поширенню коронавірусної інфекції, вжиття заходів щодо упередження розповсюдження COVID-19 та створення більш зручних умов для роботи Фонд соціального страхування України забезпечив можливість страхувальникам (роботодавцям) подавати заяви-розрахунки дистанційно.
Для цього страхувальники мають укласти із відділенням робочого органу виконавчої дирекції ФССУ відповідний договір.
Документи подаються із застосуванням електронного підпису/печатки, а клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно.
Дія договору поширюється на заяву-розрахунок та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам за формами згідно із Порядком фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженим постановою правління Фонду від 19.07.2018 № 12.
Подання електронних документів надає страхувальнику право не подавати їх на паперових носіях. У разі подання документа в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису, роздрукована заява-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначались окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігається у страхувальника.
Нагадуємо, фінансування матеріального забезпечення, у тому числі допомоги по тимчасовій втраті працездатності (оплата за лікарняними, зокрема і по ізоляції від COVID-19), допомоги по вагітності та пологах, здійснюється Фондом на підставі прийнятої від роботодавця заяви-розрахунку.
Довідкова інформація: (05537) 5-35-61, 5-10-06, (0230) 3-16-73