A A A K K K
для людей із порушенням зору
КАЛАНЧАЦЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Херсонська область

ІНФОРМАЦІЯ про підсумки роботи зі зверненнями громадян за I квартал 2021 року

Дата: 07.04.2021 15:38
Кількість переглядів: 607

Фото без опису

ІНФОРМАЦІЯ
про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Каланчацькій селищній раді 
та її виконавчих органах за І квартал 2021 року


Робота із зверненнями громадян у Каланчацькій селищній раді та її виконавчих органах за звітний період проводилась у відповідності з Конституцією України, Законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та іншими нормативно-правовими актами.

Протягом І кварталу 2021  року  до виконавчих органів селищної ради  надійшло – 2223  документів. Протягом звітного періоду  надійшло – 782 заяв мешканців  Каланчацької ТГ. Із них поштою – 1033 звернень, під час особистого прийому у тому числі виїзних прийомів – 408 звернень. Телефонної «гарячої лінії» звернень не надходило.

Основною причиною звернень громадян до органів влади є їх соціальна незахищеність, важкий матеріальний стан, незадовільна робота комунальних служб тощо. Тому в переважній більшості авторами заяв є багатодітні сім’ї, малозабезпечені громадяни, інваліди, учасники війни та бойових дій, одинокі матері. З метою вирішення цих питань вишукувались матеріальні та фінансові можливості.

Здійснення прийомів громадян за місцем їх проживання сприяє вирішенню безпосередньо на місцях життєво важливих питань мешканців громади, задоволенню їх законних прав та інтересів. Відповідно до розпорядження  селищного голови  від  14  січня  2021 року № 3 «Про графік особистого прийому громадян, у тому числі виїзних прийомів селищним головою та заступниками голови було організовано – 11 прийомів громадян. У ході прийомів прийнято – 408 осіб, якими порушено – 408 питань. Усі питання вирішено позитивно.  Заявників турбували питання соціального захисту. 
Робота із зверненнями громадян систематично аналізується, результати  обговорюються на апаратних нарадах при селищному голові та щоквартально на засіданнях виконавчого комітету, сесіях селищної ради, де звітують керівники відділів та структурних підрозділів. 
Щомісяця на засіданні постійно діючої комісії розглядаються звернення громадян, які потребують комісійного розгляду. 
Приділяється увага наданню практичної і методичної допомоги з розгляду звернень громадян відділам селищної ради та старостам населених пунктів громади.

Постійно проводиться роз’яснювальна робота, насамперед через офіційний  сайт  Каланчацької  селищної ради https://kalanchacka-gromada.gov.ua/ та  газету «Слава праці», де висвітлюються інформації щодо проведення роботи із зверненнями громадян та виконання законодавства в цій сфері. 
Також, вживаються заходи щодо правової обізнаності громадян, особлива увага приділяється найменш захищеним верствам населення.

Спеціаліст І категорії зі звернень громадян                                         Світлана ШАХОВА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь