КАЛАНЧАЦЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Херсонська область

Конкурс на заміщення вакантних посад: спеціаліст та головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту, культури та туризму Каланчацької селищної ради

Дата: 10.06.2021 14:40
Кількість переглядів: 487

 

Фото без описуКаланчацька селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної  посади:

  • спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту, культури та туризму Каланчацької селищної ради. 

Вимоги до претендентів: громадянство України, вільне володіння державною мовою, вища освіта педагогічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, без вимог до стажу роботи, вміння працювати на комп’ютері, декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави чи місцевого самоврядування за 2020 рік.

  • головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту, культури та туризму Каланчацької селищної ради. 

Вимоги до претендентів: громадянство України, вільне володіння державною мовою, вища освіта педагогічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, без вимог до стажу роботи, вміння працювати на комп’ютері, декларація особи уповноваженої на виконання функцій держави чи місцевого самоврядування за 2020 рік.
    

На посаду будуть призначені особи на конкурсній основі, які успішно складуть іспити із знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», «Про туризм», «Про дошкільну освіту».
 

Додаткова інформація щодо переліку документів, посадових обов’язків, розміру та умов праці надається за телефоном 3-18-48.
 

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: смт.Каланчак, вул.Херсонська, 1, з 9.00 до 17.00.

 


Особа,
яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

  1. копію паспорта громадянина України;
  2. письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою);
  3. письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною  третьою  або  четвертою  статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
  4. копію (копії) документа (документів) про освіту;
  5. дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  6. копію трудової книжки, оформлену у встановленому порядку;
  7. копію сторінок військового квитка (для військовозобов’язаних);
  8. довідку про присвоєння ідентифікаційного номера;
  9. заповнену особову картку встановленого зразка;
  10. декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) (для подання декларації за минулий рік суб’єкт декларування має використовувати особистий ключ електронного цифрового підпису (ЕЦП);
  11. письмову згоду на оброблення та зберігання персональних даних про себе у порядку Закону України "Про захист персональних даних".

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.
 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь