КАЛАНЧАЦЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Херсонська область

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у Каланчацькій селищній раді та її виконавчих органах за I півріччя 2021 року

Дата: 22.07.2021 09:17
Кількість переглядів: 446

Фото без описуПротягом І півріччя 2021  року  до виконавчих органів селищної ради  надійшло – 4827  документів.

Протягом звітного періоду  надійшло – 2054 заяв мешканців  Каланчацької територіальної громади. Із них поштою – 2193 звернень, під час особистого прийому у тому числі виїзних прийомів – 580 звернень.

Телефонної «гарячої лінії» звернень не надходило.

Основною причиною звернень громадян до органів влади є їх соціальна незахищеність, важкий матеріальний стан, незадовільна робота комунальних служб тощо. Тому в переважній більшості авторами заяв є багатодітні сім’ї, малозабезпечені громадяни, інваліди, учасники війни та бойових дій, одинокі матері. З метою вирішення цих питань вишукувались матеріальні та фінансові можливості.

Здійснення прийомів громадян за місцем їх проживання сприяє вирішенню безпосередньо на місцях життєво важливих питань мешканців громади, задоволенню їх законних прав та інтересів. Відповідно до розпорядження  селищного голови  від  14  січня  2021 року № 3 «Про графік особистого прийому громадян, у тому числі виїзних прийомів селищним головою та заступниками голови» було організовано – 22  прийоми  громадян. У ході прийомів прийнято – 580 осіб, якими порушено – 580 питань. Усі питання вирішено позитивно.  Заявників турбували земельні питання, питання соціального захисту тощо.

Робота із зверненнями громадян систематично аналізується, результати  обговорюються на апаратних нарадах при селищному голові та один раз на півріччя на засіданнях виконавчого комітету, сесіях селищної ради, де звітують відповідальні особи.
Приділяється увага наданню практичної і методичної допомоги з розгляду звернень громадян відділам селищної ради та старостам населених пунктів громади.

Протягом січня-червня 2021 року до Каланчацької селищної ради та її виконавчих органів надійшов 21 запит на інформацію. З них, фізичних осіб – 12, об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 1 , юридичних осіб – 8.  Усі запити було своєчасно зареєстровано і розглянуто та надано грунтовні відповіді по суті в межах компетенції.

Постійно проводиться роз’яснювальна робота, насамперед через офіційний  сайт Каланчацької  селищної ради, де висвітлюються інформації щодо проведення роботи із зверненнями громадян та виконання законодавства в цій сфері.

Також, вживаються заходи щодо правової обізнаності громадян, особлива увага приділяється найменш захищеним верствам населення.


Автор: Світлана Скриль, начальник відділу загальної та організаційної роботи Каланчацької селищної ради 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь