КАЛАНЧАЦЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Херсонська область

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у Каланчацькій селищній раді та її виконавчих органах за 9 місяців 2021 року

Дата: 18.10.2021 14:38
Кількість переглядів: 405

Фото без описуПротягом 9 місяців 2021  року  до виконавчих органів селищної ради  надійшло – 6930 документів.

Протягом звітного періоду  надійшло – 5281 заяв мешканців  Каланчацької територіальної громади. Із них поштою – 560 звернень, під час особистого прийому у тому числі виїзних прийомів – 1089 звернень.

Телефонної «гарячої лінії» звернень не надходило.

Основною причиною звернень громадян до органів влади є їх соціальна незахищеність, важкий матеріальний стан, незадовільна робота комунальних служб тощо. Тому в переважній більшості авторами заяв є багатодітні сім’ї, малозабезпечені громадяни, інваліди, учасники війни та бойових дій, одинокі матері. З метою вирішення цих питань вишукувались матеріальні та фінансові можливості.

Здійснення прийомів громадян за місцем їх проживання сприяє вирішенню безпосередньо на місцях життєво важливих питань мешканців громади, задоволенню їх законних прав та інтересів. Відповідно до розпорядження  селищного голови  від  14  січня  2021 року № 3 «Про графік особистого прийому громадян, у тому числі виїзних прийомів селищним головою та заступниками голови» було організовано – 22  прийоми  громадян. У ході прийомів прийнято – 1089 осіб, якими порушено – 1089 питань. Усі питання вирішено позитивно.  Заявників турбували земельні питання, питання соціального захисту тощо.

Робота із зверненнями громадян систематично аналізується, результати  обговорюються на апаратних нарадах при селищному голові та один раз на півріччя на засіданнях виконавчого комітету, сесіях селищної ради, де звітують відповідальні особи.

Приділяється увага наданню практичної і методичної допомоги з розгляду звернень громадян відділам селищної ради та старостам населених пунктів громади. Постійно проводиться роз’яснювальна робота, насамперед через офіційний  сайт Каланчацької  селищної ради, де висвітлюються інформації щодо проведення роботи із зверненнями громадян та виконання законодавства в цій сфері. Також, вживаються заходи щодо правової обізнаності громадян, особлива увага приділяється найменш захищеним верствам населення.

 

Автор: Світлана Скриль, начальник відділу загальної та організаційної роботи селищної ради  
 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь