Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг за 2021 рік
Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Каланчацької селищної ради впродовж звітного періоду працював над впровадженням нових адміністративних послуг, вдосконаленням своєї роботи відповідно до вимог чинного законодавства, спрощенням, оперативністю та покращенням умов їх отримання, а також створенням моделі інтегрованого офісу, за принципом «єдиного вікна».
У січня 2021 року прийнято чотири адміністратори до ЦНАПу також впродовж січня – березня пройшли конкурси на заміщення вакантних посад адміністраторів віддалених робочих місць. Громадяни та суб’єкти господарювання з початку року мали можливість отримати 89 адміністративних та 13 супутніх послуг. На кінець року перелік був 108 адміністративних та 12 супутніх послуг.
У лютому між Центром надання адміністративних послуг та Херсонською регіональною філією державного підприємства «Національні інформаційні системи» підписаний договір про співпрацю та договір на придбання захищених токенів. Захищені носії «Алмаз-1» та сертифікати для посадових осіб, Центру, придбано та активовано. Також у лютому запроваджений програмний комплекс «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада», для надання послуг державних соціальних допомог.
У березні 2021 року закінчилась співпраця між Каланчацької селищною радою та Програмою U-LEAD з Європою, згідно якої ЦНАП ОМС був повністю забезпечений умеблюванням, технікою та ознакуванням.
У березні проведено налаштування оновленої версії «Реєстр територіальних громад», для реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання громадян.
У квітні ЦНАП обладнали електронною системою керування чергою. Наразі триває створення дерева-каталогу, який би відповідав за кожну з наданих послуг та опрацювання кількості відведеного часу на обслуговування клієнта.
Також встановлено Інформаційну систему «Вулик». Наразі проходить навчання по користування ІС «Вулик».
У квітні підготовано та подано документи:
- до Міністерства цифрової трансформації, підготовано та подано документи для отримання субвенції з державного бюджету, місцевим бюджетам, на розвиток Центрів надання адміністративних послуг;
- до відділу цифрових послуг Херсонської обласної державної адміністрації, для участі та отримання «Кейсу «Мобільний офіс», у рамках співпраці з Програмою розвитку ООН в Україні (ПРООН). мобільний кейс” – комплект сучасної портативної техніки, який дозволяє у форматі віддаленого робочого місця здійснювати повноцінний прийом документів для отримання адміністративних послуг за місцем перебування громадян. Адміністратор за допомогою мобільного кейсу, який вміщує ноутбук, сканер, термінал та інше технічне оснащення, може виконати всі необхідні операції для надання послуг незалежно від місцезнаходження: вдома, у лікарні або іншому місці, де перебуває людина з обмеженими можливостями;
- до відділу цифрових послуг Херсонської обласної державної адміністрації, щодо встановлення міні черги онлайн. Це дасть можливість попередньо записатись на прийом до спеціаліста Центру на уникнути черги;
За першу половину 2021 року підготовано та подано на розгляд виконавчого комітету 4 проєкта рішення та 4 проєкта рішення на пленарне засідання сесії.
Відповідно до ЗУ «Про надання адміністративних послуг» змінено графік роботи відділу, виключено обідню перерву, та щочетверга ЦНАП працює до восьмої години вечора. Обідня перерва для працівників змінена на технічку, по черзі, згідно розробленого графіка.
У період карантину Центр продовжував працювати у звичному режимі, обмежень в доступі до отримання адміністративних послуг для мешканців громади та сусідніх населених пунктів, не було.
Що стосується співпраці з іншими установами, то з початку 2021 року, було підписано меморандум про співпрацю між Центром надання адміністративних послуг та Голопристанським місцевим центром надання безоплатної вторинної правової допомоги. Також підписано угоду з Пенсійним фондом. Згідно цих документів, спеціаліст, надавачів послуг, у визначений день здійснюють консультації для громадян у приміщення ЦНАПу, також приводить навчання у випадку зміни на законодавчому рівні для адміністраторів.
У серпні в рамках реалізації кластерної ініціативи «Покращення доступу вразливих груп населення у віддалених населених пунктах до якісних адміністративних послуг», який реалізується ПРООН у партнерстві з облдержадміністрацією ЦНАП отримав «Мобільний кейс».
«Мобільний кейс» має бездротовий принтер, ноутбук, інтернет-модем, камеру та сканер. Це дозволило адміністраторам виїздити до людей, які мало мобільні, і надавати всі необхідні адміністративні послуги на місці.
У грудня відбулось підписання Меморандуму про спільну діяльність щодо забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб, громадян України, які зареєстровані на тимчасово окупованих територіях між ГО «Десяте квітня» та селищною радою
У рамках співпраці громадська організація подарувала ЦНАПу багатофункціональний пристрій «Canon», оскільки співпраця працівників громадської організацію буде з ЦНАПом.
За звітній період підготовано 647 відповідей на запити від установ та організацій.
Надано адміністративних та супутніх послуг:
ЦНАП - 16987
ВРМ - 8222
Державна реєстрація юридичних осіб та
фізичних осіб-підприємців
Протягом квітня 2021 року Центр надання адміністративних послуг та Херсонська регіональна філія державного підприємства «Національні інформаційні системи» спільно працювали над реалізацією можливості проведення реєстраційних дій у відповідності до Закону на підставі документів поданих онлайн. Протягом звітного періоду державним реєстратором було проведено:
Назва послуги
|
04.01.2021 по 31.12.2021 року |
Державна реєстрація створення юридичної особи
|
12 |
Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу
|
192 |
Державна реєстрація припинення юридичної особи
|
19 |
Державна реєстрація фізичної особи – підприємця
|
79 |
Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця
|
39 |
Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою – підприємцем
|
94
|
Загальна кількість
|
435 |
Судових позовів, щодо скасування рішень державних реєстраторів про державну реєстрацію або відмову у такій реєстрації до селищної ради не надходило.
Протягом звітного періоду до Центру звертались громадяни з інших населених пунктів, а саме Скадовської, Херсонської, міських територіальних громад, Мирненської, Чаплинської селищної територіальної громади.
Також на кінець року проведено роботу, щодо формування та передачі реєстраційних справ на зберігання.
Державна реєстрація речових та майнових прав
на нерухоме майно
Назва послуги
|
04.01.2021 по 31.12.2021 року |
Державна реєстрація речових та майнових прав на нерухоме майно |
916 |
Державна реєстрація та/або припинення права оренди
|
2835 |
Внесення змін до Державного реєстру речових прав
|
14 |
Скасування запису в Державному реєстрі
|
0 |
Надання інформації з Державного реєстру речових прав
|
217 |
Державна реєстрацію припинення обтяжень та іпотеки |
6 |
Накладення заборони вчинення реєстраційних дій на підставі заяви власника |
10 |
Накладення заборони вчинення реєстраційних дій на підставі рішень суду |
8 |
Процедура відкликання заяви |
39 |
Інші типи заяв |
7 |
Загальна кількість |
4052 |
Судових позовів, щодо скасування рішень державних реєстраторів про державну реєстрацію або відмову у такій реєстрації до селищної ради не надходило.
Протягом звітного періоду до Центру звертались громадяни з інших населених пунктів, а саме Скадовської, Каховської, Херсонської, Миколаївської міських територіальних громад, Мирненської, Чаплинської селищної територіальної громади, Тарасівської сільської територіальної громади та інші.
Також на кінець року проведено роботу, щодо формування та передачі реєстраційних справ на зберігання.
Реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання
У зв’язку зі змінами на законодавчому рівні Центр надання адміністративних послуг протягом березня 2021 року працював над налаштуванням оновленої версії «Реєстр територіальних громад», яку впроваджувала Державна міграційна служба України.
Під час впровадження великою проблемою для відділу стало завантаження вже існуючих даних з старого до нового реєстру, оскільки підгружались вони з помилками. Тобто в кожну справу потрібно було додатково зайти та виключити дані, які на думку програми були невірними. За два місяці дані були повністю відновлені та коректно сформовані.
Центром щомісячно готуються звіти до Державної міграційної служби, відділу ведення Державного реєстру виборців Скадовської РДА, до територіального органу Держстату та відділу комісаріату.
Надаються послуги запису на електронну чергу о ДМС для отримання чи заміни закордонного паспорта або паспорта громадянина України.
За допомогою застосунку ДІЯ видаються сертифікати про вакцинацію громадян.
Назва послуги
|
04.01.2021 по 31.12.2021 року |
Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання |
1128 |
Видача довідки про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання особи
|
1712 |
Сформовано будинкових книг
|
73 |
Вклеювання до паспорта громадянина України (у формі книжечки) фотокартки при досягненні громадянином 25- або 45-річного віку* |
183 |
|
|
Сформовано повідомлень
|
68 |
Складено протоколів
|
35 |
Загальна кількість |
3199 |
Послуги соціального характеру
Відповідно до постанови КМУ від 28 жовтня 2020 року №1035« Про внесення зміни до деяких постанов КМУ» та від 22 липня 2020 року № 632 «Деякі питання виплат державної соціальної допомоги», внесено зміни до низки постанов КМУ, що регулюють питання надання окремих адміністративних послуг соціального характеру. Простими слова з 01 січня 2021 року соціальний захист населення приймав документи для призначення виключно через Центр надання адміністративних послуг.
Впродовж січня – лютого ЦНАП працював над виконанням Мінсоцполітики від 12 лютого 2021 року №79, щодо запровадження програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада.». Власними силами було встановлено крипто-сервер та крипто-пошту для всіх адміністраторів Центру. Проведено навчання та вивчено інструкції, щодо користування. Декілька разів надсилались звернення до Державного підприємства «Інформаційно обчислювальний цент», стосовно зміни прав користувачів, остільки доступ до даної системи було надано лише для опрацювання заяв. Протягом березня місяця всі налаштування завершились, сьогодні немає жодних перешкод для обміну даними між ЦНАП та УПСЗН.
Оскільки програмний комплекс є новим, працює він не завжди коректно, що уповільнює обробку інформації.
Назва послуги |
04.01.2021 по 31.12.2021 року |
Супутні послуги |
|
Довідки |
2322 |
Акти обстежень |
387 |
Довідки на підставі актів |
185 |
Адміністративні послуги |
|
Державні соціальні допомоги |
1604 |
Місцеві соціальні допомоги |
188 |
Зміна нумерації будинку
|
57 |
Оформлення паспорта привязки |
4 |
Загальна кількість |
4751 |
Також за допомогою «Мобільного кейсу» було здійснено 4 виїзні прийоми, до людей, які мало мобільні, і не мають змоги особисто звернутись до Ценру.
Земельні послуги
Назва послуги |
04.01.2021 по 31.12.2021 року |
|
|
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку
|
636 |
Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру
|
127 |
Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки |
261 |
|
|
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу
|
15 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку
|
15 |
Послуги онлайн
|
3490 |
Загальна кількість |
4550 |
Віддалені робочі місця Центру
У грудні 2020 року при ЦНАП з’явився перший адміністратор ВРМ, протягом січня - березня 2021 призначено, ще дев’ять. Крім своїх безпосередніх обов’язків визначених посадовою інструкцією, адміністратори ВРМ здійснюють: заповнення погосподарських книг; виписують талони на безоплатний проїзд; вручають повістки військовозобов’язаним; допомагають односельцям вносити показники світла та газу та роздруковувати квитанції; ставлять на електронну чергу до органу ДМС та інші.
Адміністратори ВРМ – це універсальний спеціаліст, робота якого торкається майже всіх напрямків роботи колишніх сільських рад. Завдання адміністратора ВРМ надати якісну консультацію з отримання адміністративних послуг, та згідно свого затвердженого переліку прийняти документи.
Послуги заявникам надаються на місці. Однак після прийняття документів Адміністратор ВРМ реєструє у своєму журналі прийнятий перелік документів та відправляє їх до Центру. Наступним кроком є опрацювання документів адміністратором Центру та внесення їх до реєстрів та інформаційних систем.
Відповідно до наказу Мінсоцполітики від 12 лютого 2021 року №79 , щодо запровадження програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада.», будь які документи для отримання державних допомог передаються до УПСЗН виключно через систему.
Також всі документи, які надходять до Центру від адміністраторів ВРМ передаються надавачам послуг у попередньо встановлений термін.
Населені пункти |
Назва послуги |
||||||
Довідки
|
Талон на пільговий проїзд |
Акти обстеження |
Державні соціальні допомоги
|
Місцеві соціальні допомоги |
Зміна нумерації будинку |
Загальна кількість |
|
|
|
|
|
|
|
|
987 |
Новокиївка |
328 |
488 |
54 |
112 |
4 |
1 |
|
Новопавлівка |
209 |
732 |
27 |
63 |
11 |
2 |
1044 |
|
258 |
280 |
55 |
119 |
6 |
3 |
721 |
Новоолександрівка |
|
|
|
|
|
|
|
Привілля |
151 |
1108 |
63 |
41 |
|
3 |
1366 |
Гаврилівка Друга |
232 |
344 |
68 |
65 |
4 |
2 |
715 |
Олександрівка |
348 |
218 |
49 |
100 |
11 |
11 |
737 |
Олексіївка |
140 |
|
41 |
75 |
|
4 |
260 |
Хорли |
163 |
552 |
68 |
46 |
|
9 |
838 |
М. Горького |
125 |
390 |
10 |
44 |
1 |
1 |
571 |
Роздольне |
374 |
458 |
16 |
125 |
8 |
2 |
983 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Крім цього протягом року адміністратори віддалених робочих місць була проводили наступну роботу:
- записи на електронну чергу ДМС для отримання чи зміни ПГУ;
- ведення по господарських книг;
- оповіщення військовозобов’язаних про виклик до військкомату;
- оповіщення населення про сплату податків;
- передача показників електроенергії, газу та водопостачання;
- голосування по проєктам;
- проведення звірки з поліцією;
-формування статистичного звіту (житловий фонд);
- формування звіту по багатодітним сім’ям.
Автор: Дар'я МАКОРТЕТ, начальник Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Каланчацької селищної ради