A A A K K K
для людей із порушенням зору
КАЛАНЧАЦЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Херсонська область

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у Каланчацькій селищній раді та її виконавчих органах за 2021 рік

Дата: 20.01.2022 09:44
Кількість переглядів: 116

Одним із пріоритетних завдань органів місцевого самоврядування є забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

На виконання вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших законодавчих та нормативно-правових актів з питань організації роботи зі зверненнями громадян Каланчацька селищна рада та її виконавчі органи проводять роботу щодо реалізації громадянами конституційного права на звернення, здійснюють системні заходи щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян, ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади, усунення причин, що породжують скарги громадян, забезпечення відкритості і гласності діяльності місцевих органів влади.

З метою підвищення персональної відповідальності посадових осіб за результати розгляду звернень громадян у липні 2021 року на засіданні виконавчого комітету було заслухано питання по розгляду звернень громадян за I півріччя 2021 року, ухвалено відповідне рішення, затверджені заходи щодо покращення цієї роботи.

Крім цього, стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах селищної ради систематично обговорюється на апаратних нарадах   при селищному голові.

Протягом  2021  року  до селищної ради та її виконавчих органів надійшло 8388 документів. 
Протягом звітного періоду  надійшло 6384 заяви  від мешканців  Каланчацької територіальної громади. Із них поштою – 715 звернень, під час особистого прийому, у тому числі виїзних прийомів – 1289 звернень.
Телефонної «гарячої лінії» звернень не надходило.

Основною причиною звернень громадян до органів влади є їх соціальна незахищеність, важкий матеріальний стан, незадовільна робота комунальних служб тощо. Тому в переважній більшості авторами заяв є багатодітні сім’ї, малозабезпечені громадяни, інваліди, учасники війни та бойових дій, одинокі матері. З метою вирішення цих питань вишукувались матеріальні та фінансові можливості.

Здійснення прийому громадян за місцем їх проживання сприяє вирішенню безпосередньо на місцях життєво важливих питань мешканців громади, задоволенню їх законних прав та інтересів. Відповідно до розпорядження  селищного голови  від  14  січня  2021 року № 3 «Про графік особистого прийому громадян, у тому числі виїзних прийомів селищним головою та заступниками голови» було організовано  22  прийоми  громадян. У ході прийомів прийнято 1289 осіб, якими порушено 1289 питань. Усі питання вирішено позитивно.  Заявників турбували земельні питання, питання соціального захисту тощо.

Постійно проводиться роз’яснювальна робота, насамперед через офіційний  сайт селищної ради, де висвітлюються інформації щодо проведення роботи із зверненнями громадян та виконання законодавства в цій сфері. Також, вживаються заходи щодо правової обізнаності громадян, особлива увага приділяється найменш захищеним верствам населення.

 

Автор: Світлана СКРИЛЬ, начальник відділу загальної та організаційної роботи селищної ради  
 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь