A A A K K K
для людей із порушенням зору
КАЛАНЧАЦЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Херсонська область

Під виглядом міжнародної допомоги рахунки херсонців обкрадають аферисти: поліція радить, як захиститися від такого виду шахрайства

Дата: 03.02.2023 15:54
Кількість переглядів: 75

За останні дві доби шестеро жителів Херсона стали жертвами різних схем інтернет-шахрайств, втративши понад 150 тисяч гривень. У першому випадку людям надходили різні повідомлення про міжнародні виплати з посиланнями, за яким можна подати заявки. Потерпілі проходили за посиланнями, надавали свої номери телефонів, паролі від мобільних додатків, після чого з їх рахунків зникали кошти.

Жертвою такої схеми стала 53-річна херсонка. З її картки шахраї зняли понад 100 тисяч гривень, ще й створили на ім’я заявниці кретину картку і зняли з неї 27 тисяч гривень.

Інша жертва перейшла за посиланням щодо виплати допомоги у соціальній мережі, ввела всі дані своєї картки, після чого з рахунку зникло понад 9 тисяч гривень.

Ще одній жительці Херсона надійшло сповіщення у соціальній мережі про призначення їй виплат. Жінка перейшла за посиланням, вказала дані своєї картки та підтвердила вхід у свій банківський додаток, після чого з її рахунку зняли 2 тисячі гривень.

Жертвою чергової шахрайської схеми стала 55-річна жителька обласного центру. Жінці зателефонував псевдо-працівник банку і сказав, що з картки заявниці невідомі знімають гроші, тому необхідно терміново заблокувати картку, а для цього сказати останні чотири цифри картки та CVV код. Налякана жінка виконала всі умови, після чого з її рахунку зняли 26 тисяч гривень.

Шановні громадяни! Отримуйте інформацію про державні або міжнародні виплати лише з офіційних джерел.

  • не вводьте реквізити платіжних карток на незнайомих та підозрілих веб-сайтах;
  • якщо ви випадково розкрили дані платіжної картки на підозрілому сайті, негайно заблокуйте картку через інтернет-банкінг або зателефонуйте до банку за номером, вказаним на звороті картки;
  • нікому не повідомляйте пін-код до картки, три цифри на звороті картки, коди (одноразові паролі) банків та мобільних операторів.

Двоє херсонців стали жертвами найпоширенішого способу шахрайства — продажу неіснуючих товарів або послуг.

Жителька міста у соціальній мережі замовила теплу куртку та зробила повну передоплату товару (перевела 2400 гривень на номер телефону продавця). З того часу продавець одяг не надіслала і заблокувала контакт потерпілої.

Інша жителька міста замовила на одному з сайтів 9 блоків сигарет, за які одразу ж переказала 4 тисячі гривень на рахунок продавця. Після оплати продавець перестав виходити на зв'язок і видалив оголошення.

Правила безпечного онлайн-шопінгу:

  • завжди перевіряйте інформацію про продавця (почитайте відгуки про нього в інтернеті);
  • при отриманні товару на пошті завжди перевіряйте його перед оплатою;
  • використовуйте функцію післяплати (наприклад, накладений платіж);
  • якщо продавець погоджується розраховуватися тільки в анонімній електронній системі платежів, просить повідомити термін дії картки, коди, одноразові паролі, які надходять на телефон, то краще відмовитися від покупки у цього продавця.

За усіма фактами правоохоронці почали кримінальні провадження за ст.190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України, у рамках яких з’ясовують обставини та встановлюють причетних до ошуканств осіб.

З сайту Херсонської ОДА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь