Херсонська обласна енергопостачальна компанія надає відповіді на поширені питання про сплату за спожиту електроенергію в умовах війни
Як уникнути зайвих нарахувань? Чому дані в особистому кабінеті не збігаються з поданими показниками електролічильника?
Для уникнення зайвих нарахувань варто щомісяця зчитувати покази з лічильників у 2 останні дні кожного місяця або протягом 3-х днів наступного за ним місяця та передавати їх оператору системи розподілу. У разі не дотримання інструкції, дані в особистому кабінеті (платіжці) можуть не збігатися, оскільки, нарахування здійснюються розрахунковим шляхом.
Зазначаємо, що юридичні споживачі, мають викликати інспектора АТ «Херсонобленерго» для зняття контрольних показників.
Накопичений борг за спожиту електроенергію. Що робити?
Сплата накопиченого боргу є обов’язковою для всіх. Споживачі мають змогу подати заяву на реструктуризацію боргу та укласти договір з ТОВ «ХОЕК», в якому буде зазначено графік погашення заборгованості. У разі повної руйнації майна споживач має письмово звернутись до оператора системи або до Держенергонагляду.
Запобігти зайвим нарахування можна подавши заявку на відсутність електроенергії в call-center АТ «Херсонобленерго»: (0552) 480620, (0552) 480606.
Під час окупації в квартирі (будинку) проживали військові рф (невідомі особи). Як тепер правильно розрахуватися за спожиту електроенергію?
В подібних ситуаціях споживачу варто звернутися до суду, і в судовому порядку захистити свої права.
Повідомляємо, що спеціалісти ТОВ «ХОЕК» наразі працюють на деокупованих територіях. Зокрема, в таких населених пунктах:
- Велика Олександрівка (пров. Підстанційний, 2а, тел. +38(068)109 37 23),
- Нововоронцовка (вул. Степова, 98, тел. +38(096) 278 83 03),
- Високопілля (вул. Гагаріна, 19, тел. +38096 792 61 73).
- Мешканці Бериславського району можуть звертатися за телефоном +38(095) 285 24 90.
- Найближчим часом планується відкриття Центру обслуговування споживачів у Херсоні.
У разі відсутності доступу до особистого кабінету, Ви, можете повідомити показники, дізнатися борг та отримати відповідь на будь-які інші питання звернувшись до ТОВ «ХОЕК» зручним способом:
- Email: info@khoek.ks.ua;
- Call-center: +38 (067) 6497654, +38 (095) 2852491 або +38 (063) 2716987.
Графік роботи call-center: пн-пт, з 9 до 15 години.
З сайту Херсонської ОДА