БО «БФ «АДРА Україна» пропонує надати грошову допомогу на оренду житла сім’ям, які є внутрішньо переміщеними особами.
З метою підтримки внутрішньо перемішених осіб Херсонської області, які постраждали від повномасштабного вторгнення та не можуть повернутись до своїх домівок через їх окупацію, руйнування, обстріли та винаймають житло у місці свого теперішнього перебування, БО «БФ «АДРА Україна» пропонує надати грошову допомогу на оренду житла сім’ям, які є внутрішньо переміщеними особами.
Вищезазначений вид допомоги пропонується домогосподарствам, яке не має доступу до доходів, не отримували фінансової допомоги від БО «БФ «АДРА Україна» за останці 3 місяці та підпадатиме одному з наступних критеріїв:
• домогосподарство, яке має вагітну жінку або годуючу немовля;
• домогосподарство, яке має дітей групи ризику (діти із зони активних бойових дій; з інвалідністю; з хронічними захворюваннями; сироти чи інше);
• домогосподарство, яке має особу старше 50-ти років з особливою потребою;
•домогосподарство, яке має особу з тяжкими хронічними захворюваннями чи пораненнями внаслідок бойових дій;
• домогосподарство, яке має особу з інвалідністю.
Розмір допомоги залежить від регіону, де саме орендується житло, та кількості членів родини, що проживають разом (розмір допомоги за 1 місяць додається).
Період падания допомоги складає 3 місяці. Оплата буде здійснена одним траншем одноразово (одразу за всі 3 місяці).
Для реєстрації на допомогу заявник має заповнити заяву-прохання до БО «БФ «АДРА Україна», що додається та сформувати пакет документів, а саме:
• Для дорослих осіб: копія паспорту (1, 2 сторінка, сторінка з місцем проживання; якщо ID-картка, то копія обох сторін та витяг про місце проживання), РНОКИІІ, пенсійне посвідчення (для осіб похилого віку), документи, підтверджуючі інвалідність (для осіб з інвалідністю), документи, що підтверджують захворювання (для осіб з тяжкими хронічними захворюваннями та пораненнями внаслідок бойових дій);
• Для дітей: РІЮКІПІ (у разі наявності), свідоцтво про народження, документи, підтверджуючі інвалідність (для ді тей з інвалідністю);
• Довідка ВІ10 (обов'язково);
• Діючий договір про оренду житла (обов'язково);
• Квитанції про оплату оренди/комунальних послуг (за попередні кілька місяців перед реєстрацією).
Звергаємо Вашу увагу, що проект реалізується до ЗО вересня 2023 року.
Звертатись за консультаціями можна, до начальника Центру надання соціальних послуг, Костецької Олени Михайлівни, за електронною адресою:kalantercentr@ukr.net