Фонд державного майна України ініціював створення власної системи Кадрового резерву для підбору персоналу на керівні посади державних підприємств та товариств різних форм власності
Її мета - надати доступ усім охочим до кар’єрних можливостей у державному секторі.
Впровадження Кадрового резерву забезпечить прозорість, конкурентний відбір та професійне оцінювання кандидатів. А також безперебійну роботу підприємств у випадку звільнення або відставки поточного директора. Крім того, кадровий резерв – це досвідчені та компетентні спеціалісти для Фонду, які можуть бути призначені на ключові посади в управління компаніями, що перебувають у державній власності. Це забезпечить високу якість управління та досягнення стратегічних цілей усієї держави.
Критерії відбору кандидатів:
Професійні знанняДосвідЛідерські якостіСтратегічне мисленняУправлінські навичкиКомунікаційні навички
Долучитись до Кадрового резерву або переглянути актуальні вакансії можуть усі охочі, відвідавши електронний ресурс: https://hr.spfu.gov.ua/
Користувачі системи, які прийняли рішення стати претендентами на посади, мають пройти чотири прості кроки:
Крок 1 - Подача анкети
Крок 2 - Ідентифікація
Крок 3 - Оцінка
Крок 4 - Включення до резерву
Інструкція для заповнення анкети з покроковим описом розміщена за посиланням: https://hr.spfu.gov.ua/instruction
Переваги системи:
Ефективний підбір кандидатів. Система дозволяє провести конкурентний відбір кандидатів на керівні посади державних підприємств. Це гарантує, що лише найкращі кандидати з достатнім рівнем професійних знань, досвіду та лідерських якостей будуть включені до Кадрового резерву.
Забезпечення стабільності. Маючи Кадровий резерв, Фонд державного майна України може швидко знайти кваліфікованого кандидата на вакантну посаду директора державного підприємства. Це допомагає уникнути перерв у роботі підприємства та забезпечує стабільне функціонування або можливість ліквідації.
Об'єктивність та прозорість. Відбір кандидатів у системі Кадрового резерву ґрунтується на об'єктивних критеріях, таких як професійність, лідерські якості, управлінський потенціал тощо. Це дозволяє забезпечити прозорий та справедливий відбір кандидатів без впливу суб'єктивних факторів.
Гнучкість і адаптивність. Система Кадрового резерву може бути оновлюваною та змінюватись відповідно до вимог і потреб державних підприємств. Вона може адаптуватись до нових ринкових умов, технологічних змін і стратегічних напрямків розвитку підприємств.
Створення мережі професійних контактів. Участь у системі Кадрового резерву надає кандидатам можливість встановлювати зв'язки та мережі контактів з іншими кваліфікованими фахівцями, керівниками та експертами. Це стимулює обмін знаннями та досвідом, сприяє вирішенню спільних проблем і підвищує професійний розвиток.
Підвищення довіри громадськості. Прозорість та об'єктивність відбору кандидатів сприяють уникненню корупційних схем і політичного впливу на призначення директорів. Це сприяє підвищенню довіри громадськості до державного сектору і забезпечує більш прозоре та ефективне управління державними підприємствами. Система Кадрового резерву може включати політику сприяння гендерній рівності та рівності можливостей. Це дозволяє активно залучати жінок та представників інших менш представлених груп до керівних посад і сприяє більш рівномірному розподілу керівницьких позицій у державних підприємствах.
Ефективне управління державними підприємствами. Наявність Кадрового резерву підвищує якість управління державними підприємствами, оскільки включає в себе підготовку та розвиток кадрів з потрібними навичками та компетенціями. Це дозволяє забезпечити ефективне прийняття рішень, стратегічне планування, управління ризиками та досягнення поставлених цілей.