АКТУАЛІЗАЦІЯ ДАНИХ В РЕЄСТРІ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Що таке Реєстр територіальної громади (РТГ) ?
Це сучасна база даних, призначена для зберігання, обробки та використання інформації відповідно до вимог законодавства України для обліку осіб, які проживають на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Якщо простіше, це інформація про осіб, місце проживання яких зареєстроване на певній території.
Мешканці, актуальні дані яких є внесені в Реєстр, зможуть не витрачати свій особистий час для отримання різного виду довідок, отримати через застосунок «ДІЯ» витяг місця реєстрації з актуальними даними, а також за спрощеною процедурою отримувати послуги.
Для чого потрібна актуалізація даних?
Актуалізація даних – це необхідність внесення актуальної інформації/змін до інформації про особу в Реєстр Каланчацької територіальної громади (в тому числі, у разі зміни прізвища, паспортного документа та інших даних про особу, внесення дати реєстрації особам, які зареєстрували своє місце проживання до 04.04.2016 року). Зокрема звертаємо увагу, що відомості про зареєстроване місце проживання малолітніх та неповнолітніх дітей також необхідно актуалізувати.
Актуалізація необхідна для коректного зображення відомостей в Єдиному державному демографічному реєстрі, порталі «ДІЯ», Реєстрі територіальної громади.
Тільки після повної актуалізації даних в електронному Реєстрі жителі громади зможуть отримувати Витяг про реєстрацію місця проживання. Витяг формується відповідно до відомостей Каланчацької територіальної громади засобами відомчої інформаційної системи Державної міграційної служби України, надається безоплатно та має однакову юридичну силу як у паперовому, отриманому в ЦНАПі, так і в електронному вигляді, отриманому в застосунку «ДІЯ».
В той же час, відсутність даних в РТГ в подальшому унеможливлює для громадян отримання електронних публічних послуг згідно ЗУ від 05.11.2021 року № 1871-ІХ “ Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні”.
При зверненні для уточнення та актуалізації даних потрібно надати наступні документи:
паспорт громадянина України (всіх зареєстрованих за даною адресою);
довідка про реєстрацію місця проживання (за наявності)
ідентифікаційний код (всіх зареєстрованих);
свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);
правовстановлюючі документи на житло;
свідоцтво про шлюб (при зміні прізвища).
заява про актуалізацію даних та обробку персональних даних
будинкова книга (за наявності)