«Пакунок малюка»: термін грошової компенсації продовжено до кінця 2024 року
З 01 січня 2024 року оновлено вміст й вартість бебі-боксу: з 6816 грн до 7689 грн. Вартість «пакунку малюка» дорівнює трьом розмірам прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років, у 2024 р. – цей прожитковий мінімум становить 2 563 грн.
Збільшилась кількість товарів, які мають попит: багаторазових вологостійких пелюшок, теплого одягу для немовлят, плед-ковдру замінено на більшу для зручнішого використання, натомість зменшено кількість одягу найменшого розміру, з якого малята швидко виростають (бодіки, штанці-повзунки).
«Пакунок малюка» - це одноразова допомога від держави для сімей, у яких народилася дитина. У цьому пакунку зібрано майже сотню необхідних речей для догляду за новонародженим.
Також за бажанням можна отримати грошовий еквівалент «пакунку малюка» та самостійно купити необхідне для дитини.
-
Розповідаємо, як отримати допомогу.
13 лютого 2024 року набрала чинність постанова Кабінету Міністрів України №136 від 9 лютого 2024 року, якою продовжено термін можливості отримати компенсацію вартості «пакунку малюка» до 31 грудня 2024 року.
Як виплачують гроші?
Виплата грошової компенсації проводиться у грошовій безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок із спеціальним режимом використання(спеціальний рахунок), відкритий в АТ КБ «ПриватБанк». Кошти виплачуються протягом 30-45 днів.
На період введення воєнного стану та одного місяця після його припинення або скасування, перерахування грошової компенсації отримувачам може здійснюватися на будь-який рахунок, відкритий в акціонерному товаристві комерційний банк "ПриватБанк", у разі неможливості відкриття поточного рахунка із спеціальним режимом використання. Отримувач може використовувати призначену грошову компенсацію на придбання будь-яких товарів у будь-яких закладах торгівлі.
Для отримання допомоги необхідно подати:
-
Копія свідоцтва про народження дитини або документа, що підтверджує факт народження дитини в/поза межами закладу охорони здоров’я (за відсутності свідоцтва про народження дитини);
-
Посвідка на постійне (тимчасове) проживання, або посвідчення біженця, або довідки про звернення за захистом в Україні (для іноземця та особи без громадянства), або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;
-
Копія рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу місцевої ради або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною) (у разі необхідності);
-
Копія рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя або до дитячого будинку сімейного типу, або прийомної сім’ї (для сім’ї патронатного вихователя, прийомної сім’ї або дитячого будинку сімейного типу;
-
Документ, що засвідчує реєстрацію особи у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (картки платника податків, крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті громадянина України), або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, які внесено до паспорта громадянина України або свідоцтва про народження (не подається у період воєнного стану);
Грошова компенсація призначається, якщо звернення за нею надійшло не пізніше ніж через 12 місяців з дня народження дитини.
Куди звертатися?
Для отримання грошової допомоги необхідно звернутися до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві державних адміністрацій/районних військових адміністрацій, виконавчі органи сільських, селищних, міських рад, центр надання адміністративних послуг за місцем реєстрації або за місцем фактичного проживання.
Або через онлайн - послугу єМалятко
-
Зареєструйтеся або авторизуйтеся на порталі в кабінеті громадянина на diia.gov.ua єМалятко за допомогою електронного підпису
-
Заповніть онлайн-форму та виберіть додаткові послуги, які ви хочете замовити.
-
Підпишіть заяву електронним підписом.