КАЛАНЧАЦЬКА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Херсонська область

«Пакунок малюка»: термін грошової компенсації продовжено до кінця 2024 року

Дата: 26.02.2024 15:41
Кількість переглядів: 97

 

Пакунок малюка можна отримати у натуральній або грошовій формі | РБК-Україна

З 01 січня 2024 року оновлено вміст й вартість бебі-боксу: з 6816 грн до 7689 грн. Вартість «пакунку малюка» дорівнює трьом розмірам прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років, у 2024 р. – цей прожитковий мінімум становить 2 563 грн.

Збільшилась кількість товарів, які мають попит: багаторазових вологостійких пелюшок, теплого одягу для немовлят, плед-ковдру замінено на більшу для зручнішого використання, натомість зменшено кількість одягу найменшого розміру, з якого малята швидко виростають (бодіки, штанці-повзунки).

«Пакунок малюка» - це одноразова допомога від держави для сімей, у яких народилася дитина. У цьому пакунку зібрано майже сотню необхідних речей для догляду за новонародженим.

Також за бажанням можна отримати грошовий еквівалент «пакунку малюка» та самостійно купити необхідне для дитини.
 

  • Розповідаємо, як отримати допомогу.

 

13 лютого 2024 року набрала чинність постанова Кабінету Міністрів України №136 від 9 лютого 2024 року, якою продовжено термін можливості отримати компенсацію вартості «пакунку малюка» до 31 грудня 2024 року.

 

Як виплачують гроші?

Виплата грошової компенсації проводиться у грошовій безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок із спеціальним режимом використання(спеціальний рахунок), відкритий в АТ КБ «ПриватБанк». Кошти виплачуються протягом 30-45 днів.

На період введення воєнного стану та одного місяця після його припинення або скасування, перерахування грошової компенсації отримувачам може здійснюватися на будь-який рахунок, відкритий в акціонерному товаристві комерційний банк "ПриватБанк", у разі неможливості відкриття поточного рахунка із спеціальним режимом використання.  Отримувач може використовувати призначену грошову компенсацію на придбання будь-яких товарів у будь-яких закладах торгівлі.

Для отримання допомоги необхідно подати:


 

  1. Заява про призначення грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка";

  2. Копія свідоцтва про народження дитини або документа, що підтверджує факт народження дитини в/поза межами закладу охорони здоров’я (за відсутності свідоцтва про народження дитини);

  3. Посвідка на постійне (тимчасове) проживання, або посвідчення біженця, або довідки про звернення за захистом в Україні (для іноземця та особи без громадянства), або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;

  4. Копія рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу місцевої ради або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною) (у разі необхідності);

  5. Копія рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя або до дитячого будинку сімейного типу, або прийомної сім’ї (для сім’ї патронатного вихователя, прийомної сім’ї або дитячого будинку сімейного типу;

  6. Документ, що засвідчує реєстрацію особи у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (картки платника податків, крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті громадянина України), або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, які внесено до паспорта громадянина України або свідоцтва про народження (не подається у період воєнного стану);

 

Грошова компенсація призначається, якщо звернення за нею надійшло не пізніше ніж через 12 місяців з дня народження дитини. 

Куди звертатися?

Для отримання грошової допомоги необхідно звернутися до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві державних адміністрацій/районних військових адміністрацій, виконавчі органи сільських, селищних, міських рад, центр надання адміністративних послуг за місцем реєстрації або за місцем фактичного проживання. 


 

Або через онлайн -  послугу єМалятко

  1. Зареєструйтеся або авторизуйтеся на порталі в кабінеті громадянина на diia.gov.ua єМалятко за допомогою електронного підпису

  2. Заповніть онлайн-форму та виберіть додаткові послуги, які ви хочете замовити.

  3. Підпишіть заяву електронним підписом.


 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь