ЗВІТ ПРО РОБОТУ ЦНАП ЗА I КВАРТАЛ 2025 РОКУ
Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Каланчацької селищної ради не зважаючи на те, що територія Каланчацької територіальної громади окупована, продовжуює дистанційно надавати базові адміністративні послуги мешканцям громади.
На теперішній час ЦНАП надає адміністративні послуги та консультації за наступними напрямками: з питань реєстрації/зняття з реєстрації мешканців громади, допомога ветеранам війни, захисту громадян під час війни, а також отримання консультацій щодо порядку та процедури отримання адміністративних послуг з різних напрямків.
З початку року було проведено ряд важливих заходів для забезпечення доступу до основних реєстрів та функціоналів, які є ключовими для надання послуг громадянам.
Відновлення доступу до Реєстру територіальної громади та до Реєстру пошкодженого та зруйнованого майна, дало змогу обробити численні запити громадян щодо декларування, реєстрації місця проживання, зняття з реєстрації, актуалізації даних та опрацьовувати повідомлення про пошкоджене та зруйноване майно.
Адміністратором ЦНАП було отримано доступ на порталі Дія для актуалізації даних військовозобов’язаних та надання послуги отримання витягу з Єдиного державного реєстру ветеранів війни через Центр надання адміністративних послуг.
ЦНАП підключено до шерингу документів Дія.QR, отримано QR-коди для отримання та перевірки копій цифрових документів у Дії, які використовуються під час отримання адміністративних послуг.
Протягом звітного періоду адміністратором ЦНАП через телефонний номер та електронну пошту було надано понад 200 консультацій мешканцям Каланчацької територіальної громади. Основні питання стосувалися реєстрації місця проживання, отримання витягів з реєстру територіальної громади, питань реєстрації речових прав на нерухоме майно, спадкування тощо.
Завдяки відновлення роботи в Реєстру територіальної громади оброблені числені запити громадян, а саме:
- 183 громадян внесли зміни до інформації в Реєстрі територіальної громади;
- 17 громадян знято з зареєстрованого місця проживання в Реєстрі територіальної громади;
- підготовлено та надано 80 витягів з Реєстру територіальної громади;
- опрацьовано 45 повідомлень з єдиного державного демографічного Реєстру;
- надано інформацію на 6 запитів отриманих від нотаріусів, що дозволило мешканцям Каланчацької громади оформити документи на спадщину, також надано відповіді на 9 запитів з різних питань.
ЦНАП плідно співпрацює з управлінням ДМС у Херсонській області щодо перевірки та актуалізації даних в Реєстрі територіальної громади. З початку року сформовано та направлено близько 10 запитів до Головного управління ДМС у Херсонській області, що дало змогу оновити дані та в нести вірні відомості в реєстрі 24 мешканців Каланчацької громади.
За довідковою інформацією та наданням консультацій звертайтеся з вівторка по п’ятницю з 10.00 до 15.00 за телефоном +380987469174 (Viber, WhatsApp) або надіславши листа за електронною адресою tsnap@kalanchacka-gromada.gov.ua.