ІНФОРМУЄМО ПРО РОБОТУ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КАЛАНЧАЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЗА 9 МІСЯЦІВ

З початку 2025 року відділом надання адміністративних послуг надано надано 686 адміністративних послуги, серед них:
- понад 515 консультацій;
- 148 витяги з Реєстру територіальної громади Каланчацької селищної ради;
- 497 громадянам внесено зміни до інформації в Реєстрі територіальної громади Каланчацької селищної ради;
- 53 особи знято з реєстрації із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування);
- 47 громадян подали інформаційні повідомлення про пошкоджене майно до Єдиного державного вебпорталу електронних послуг.
Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Каланчацької селищної ради налагодив плідну співпрацю з УДМС у Херсонській області. З початку року сформовано та направлено 22 запити щодо уточнення відомостей про реєстрацію місця проживання мешканців Каланчацької територіальної громади. Це дало змогу актуалізувати відомості в Реєстрі територіальної громади 47 мешканців громади.
Також, центром надання адміністративних послуг виконавчого комітету Каланчацької селищної ради:
- опрацьовано 210 звернень від мешканців Каланчацької територіальної громади стосовно питань надання адміністративних послуг;
- надано інформацію на 17 запитів отриманих від нотаріусів, що дозволило мешканцям Каланчацької громади оформити документи на спадщину, також надано відповіді на 19 запитів з різних питань;
- оброблено 9 запитів на інформацію від суду щодо надання відомостей про реєстрацію місця проживання, що містяться в Реєстрі територіальної громади;
- надано 7 витягів про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.
В межах функцій, покладених на ЦНАП планується продовжувати роботу в напрямку розширення спектру послуг, що надаються через центр, підвищенням якості обслуговування та використанням у своїй роботі сучасних інформаційних технологій. З початку року було проведено ряд важливих заходів для забезпечення доступу до основних реєстрів та функціоналів, які є ключовими для надання послуг громадянам. Відновлення доступу до Реєстру територіальної громади, до Реєстру пошкодженого та зруйнованого майна та до порталу Дія для надання відомостей з ЄДРВ, дало змогу обробити численні запити громадян щодо питань реєстрації місця проживання, зняття з реєстрації, актуалізації даних та опрацьовувати повідомлення.
ЦНАП підключено до шерингу документів Дія.QR, отримано QR-коди для отримання та перевірки копій цифрових документів у Дії, які використовуються під час отримання адміністративних послуг.
Також, ЦНАП зареєстровано у модулі оцінки якості надання адміністративних послуг, завдяки чому відвідувачі можуть залишити відгуки про роботу центру. Отримано доступи до Програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» та приєднано до Кабінету масового електронного сервісу Пенсійного фонду України. ЦНАП підключено до системи електронної черги, інтегрованої з порталом «Дія».
Працівники ЦНАП постійно беруть участь в онлайн та офлайн семінарах, вебінарах, навчаннях, тренінгах з питань надання якісних адміністративних послуг та діяльності центру, підвищуючи свою кваліфікацію.
Водночас, просимо вас, обов’язково перевірити та актуалізувати свої дані в Реєстрі територіальної громади Каланчацької селищної ради. Нажаль залишився відсоток громадян, дані яких змінилися, а відповідні зміни в реєстрі територіальної громади не проведені. Необхідно сформувати витяг про зареєстроване місце проживання в застосунку чи на порталі Дія. Якщо витяг не формується, вказане неактуальне місце проживання, відсутній ідентифікаційний код, невірна дата реєстрації, змінили прізвище або знайшли помилку, то це є підставою для актуалізації даних.
ЦНАП рекомендує громадянам, які зареєстровані на території Каланчацької територіальної громади, вчасно провести актуалізацію своїх даних та даних дітей у реєстрі територіальної громади.
Для цього потрібно звернутися до ЦНАПу або подавши заяву використовуючи портал Дія за посиланням: https://diia.gov.ua/services/aktualizaciya-danih-u-reyestri-teritorialnoyi-gromadi
При надсиланні заяви через портал перевіряйте коректність вказаних у заяві номера телефону та адреси електронної пошти, щоб адміністратор міг зв’язатися для отримання підтверджуючих документів, а саме:
- паспорту громадянина України;
- свідоцтва про народження (для дітей до 14 років);
- реєстраційного номеру облікової картки платника податків;
- документу що підтверджує реєстрацію місця проживання (фото штампу в паспорті книжечка, попередня довідка про реєстрацію місця проживання, витяг Державного демографічного реєстру або будинкову книгу).
Звертаємо увагу, що підтвердити реєстрацію можливо лише на підставі документів, що є у вас в наявності, адже вся паперова картотека залишилася на окупованій території!
За довідковою інформацією та наданням консультацій звертайтеся з вівторка по п’ятницю з 10.00 до 15.00 за телефоном +380987469174 (Viber, WhatsApp) або надіславши листа за електронною адресою tsnap@kalanchacka-gromada.gov.ua.




